zaterdag 21 mei 2011

Strand

Net thuis van het strand. Heerlijk even uitgewaaid na het avondeten. Nou ja, uitgewaaid, er stond nauwelijks wind. Na een drukke week met veel avonden weg, veel gedachten in mijn hoofd en een dag met veel geluid om me heen, stelde Rob opeens voor om koffie te drinken op het strand. Wow! Ik had net vandaag bedacht dat we dat veel te weinig deden, naar het strand gaan. We houden niet van het strand als half Nederland dat wel doet, maar juist van die 'stille' momenten. Dus, koffie in de thermos, emmer en schepjes mee voor de kinderen en weg! Heerlijk een uurtje in het zand gezeten. Hoe vaak staat het niet als onderschrift bij een foto in mijn kinderfotoalbum "even uitwaaien op het strand". Nu weer nieuwe (volwassen)foto's.

Zie hier het resultaat van een moeder-dochter momentje. Van de week samen nagellak op onze tenen gedaan!  Noortje ging voor roze met glitters en ik was gevallen voor... turquoise! Ach, doe eens gek.
Nu is het stil om ons heen. Nog even van de avond genieten. Goed weekend!

1 opmerking:

  1. heerlijk!
    en turquoise....hoe verrrassend? Is jou kleur he!
    groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Merci!